• סטודיו-מעיין-גולן_הדמיות-אדריכליות_הדמיות-פנים_חללי-עבודה-משותפים_רומס-רמת-גן_פתאל_01

    הדמיות אדריכליות

    הדמיות מוצר, הדמיות פנים, הדמיות חוץ

    הסטודיו עוסק ביצירת סביבות ווירטואליות תלת ממדיות, תחום המשלים לעיצוב ואדריכלות. הדמיות אדריכליות מאפשרות ללקוח לחוות את עיצוב החלל טרם הבנייה הפיזית ובכך מאפשרות ליווי תכנון ברמה מוחשית גבוהה.

    באספקט המכירתי, התלת מימד הוא כלי שיווק מצוין להבנה, קידום ושיווק של פרויקטים. אנו מבינים את הקשר שבין האדריכלות לבין העולם התלת-ממדי הממוחשב, במרכז הקשר ובסופו של תהליך נמצא התוצר. הדמיות – כלי המחשה יוצא דופן של תמונות ריאליסטיות, עוצמתיות ושיווקיות.

  • אנימציה

    סרטוני אנימציה ותדמית

    אנו מפיקים אנימציות וסרטי תדמית לצורכי פרסום, שיווק ומכירה.

    הפקת סרטון תדמית מתחיל בהבנה וניתוח של צרכי הלקוח ומאפייני הפרויקט: אופיו, קהל היעד, השפה העיצובית, הדגשים המכירתיים, נבדלותו וייחודו בתחום הנדל"ן.

    בשלב לאחר מכן, ובהתאם לניתוח ואיפיון הפרויקט, נכתב תסריט סטוריבורד, שמנחה את כלל תהליכי התלת מימד, ומגדיר את התוצר התדמיתי. פרויקטים מסוג זה בד"כ כוללים, צילומי וידיאו אזוריים, צילום אווירי, עריכת וידאו מקצועית, ליווי מוזיקלי, והפקת קריינות במספר שפות.

  • סטודיו-מעיין-גולן_הדמיה-אדריכלית_תכנית-העמדה_עיצוב-פנים

    שירותי עיצוב פנים וייעוץ

    לצורכי הדמיה של סביבות אדריכליות בתלת מימד

    סטודיו מעיין מספק שירותי עיצוב פנים מקצועיים, התמחות המהווה חלק משמעותי במתן פתרונות הדמיה מלאים, הכוללים עיצוב חללי פנים באופן עצמאי, הבנה של החלל וחלוקתו, פרטי בניה ונגרות, שימושים חומריים, ובחירת מערכי ריהוט. צוות הסטודיו מגיע מתחום עיצוב והפנים והאדריכלות, מלווה ומגבה את הלקוח לאורך כל התהליך העיצובי.

    אנו משקיעים מחשבה עמוקה בהתאמת אלמנטים עיצוביים: ריהוט, טקסטורות, תאורה, ריצוף, חיפויים ואביזרים, במטרה ליצור חלל ריאליסטי ומעוצב לעילא. אנו חיים את עולם העיצוב, מעורים ומעודכנים במגוון הפתרונות העיצוביים שמציע השוק הישראלי והבן לאומי כאחד.

  • סטודיו-מעיין-גולן_הדמיה-אדריכלית_סיור-וירטואלי-תלת-מימד_הדמית-פנורמה_חלל-ציבורי

    סיור וירטואלי בתלת מימד

    לחללי פנים ולסביבות חוץ אדריכליות

    סיור וירטואלי בתלת מימד הוא כלי עוצמתי, המאפשר המחשה של סביבה ריאליסטית, הכוללת פירוט אדריכלי מלא. להבדיל מסרטון אנימציה שבו הצופה הינו פאסיבי, פה הצופה לוקח חלק פעיל, ובאפשרותו לחוות את החלל ברמה מוחשית ודינמית. לצופה שליטה על חווית השיטוט, נקודות המבט, והאלמנטים המופיעים בחלל.

    הסיור הינו תוצר אינטראקטיבי ודינאמי, אשר יכול לשמש כאתר או אפליקציה ומאפשר תוספים כגון: גלריה תמונות, טקסטים, פופ-אפים ואלמנטים נוספים המוכרים מתחום בניית האתרים.

  • סטודיו-מעיין-גולן_הדמיה-אדריכלית_תכנית-מכירה_דו-מימד_דירת-פנטהאוז

    תכניות מכר

    תכנית מכר בדו-מימד ותלת-מימד לענף הבנייה

    אנו מספקים ללקוחותינו תכניות מכר בפורמט דו-מימד ותלת מימד, המסייעות ללקוח לראות באופן מוחשי את נכסו העתידי ולקחת החלטות בתכנון הדירה וחלוקת החלל. תכניות מכר דו-מימד מציגות את תכנון החלל בפורמט גרפי, נקי וברור. השפה הגרפית מותאמת למערך השיווקי של הפרויקט, לאופיו ולקהל היעד שלו.

    תוכניות בתלת מימד מציגות את מכלול הדירה: ריהוט, ריצוף וחיפויי קיר, בדיוק כפי שהלקוח שואף ומדמיין. בנוסף, הן משמשות כלי מצוין לקידום נכסי נדל"ן לקונים פוטנציאליים עבור אדריכלים, מתווכים, קבלנים ואנשי שיווק.

תפריט נגישות